Թումանյանի ցանկացած ստեղծագործություն ամբողջովին, տող առ տող կինոմատոգրաֆիական է։
Զարմանալի է գիտեք, ավելի լավ սցենարական սկիզբ չգիտեմ, քան «գյուղացի Համբոյի տանը կռիվ էր ընկել…»-ը, միանգամից գործողություն է բացվում իր եզակի տեսարաններով։ Այսպես է նկարագրում Թումանյանի ստեղծագործական դերն ու ընթացքը կինոյում կինոգետ Դավիթ Մուրադյանը։
Կարծես ներքին պահանջ էր առաջանում, որ Թումանյանը թարգմանվի կինոլեզվով։ Հայկական համր կինոյի վերջին ստեղծագործությունը՝ Գիքորը, գլուխգործոց էր․ի վերջո այն կարևորն ու գլխավորը, որ արեց Թումանյանը հայ կինոյի համար երկու Գիքորներին ստեղծելն էր։
Աներկբա, կինոն անընդհատ ձգտել է դեպի Թումանյանը։ Երիտասարդները, ովքեր պետք է սկսեին իրենց կենսագրությունը կինոյում, ձգտել են դեպի Թումանյանը՝ ամուր դրամատուրգիական հիմք ունենալու համար։
Թե ինչպես են պատմվել Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործությունները կինոյի լեզվով ներկայացված է տեսանյութում։